Rabu, 12 Ogos 2009

INKUES TEOH BENG HOCK: TOMPOKAN DARAH SAH MILIK ANGGOTA SPRM?

.Walaupun ujian ke atas kesan calitan pada tangga antara tingkat 14 dan 15 Plaza Masalam telah mendapati ianya bukan kesan darah. Namun begitu pakar forensik telah menemui satu lagi pentunjuk baru dan beberapa kesan tompokan merah dipercayai darah kering telah ditemui dibangunan yang sama dan pemeriksaan telah dilakukan terhadap tompokan tersebut dan ianya sah milik salah seorang anggota SPRM yang berbangsa India.

Namun tiada tangkapan dibuat terhadap anggota tersebut kerana pakar forensik telah mengesahkan tompokan merah tersebut adalah kesan dari tabiat meludah anggota tersebut yang telah disahkan sebagai pengunyah sireh tegar (pemakan sireh).

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pehh...hampehhh punya maklumat..ingat dah betul2 lah, kalau tidak entah apa nak jadi SPRM udah tentu lah kena hentam satu malaya

Samy berkata...

cittt.....porraahh.. makan sireh crettkan pulak kat lantai.. tapi peliknya kenapa makan sireh warna merah? kenapa tak keluar warna hijau..??

Samy berkata...

yeehhnadehhh...citt..!!!!

Tanpa Nama berkata...

Seronok sangatke main2 macam ni. Jangan sampai orang tak percaya. Rentikan, sebelum bala menimpa.

kulatlapok berkata...

Tanpa Nama 22:50

Inilah namanya 'gaya penulisan'. Itulah pasal ada tanda '?' dihujung entry post ni. Maknanya ianya satu persoalan. Anda sebenarnya terperangkap dengan gaya dunia penulisan. Jangan marah beb..!!

Pena berkata...

UNTUK TANPA NAMA 22:50

SUDAH TENTU PERWATAKAN DIANI AGAK SERIUS. KALAU JADI ARTIS DIANI TAK BOLEH KENA GOSSIP SIKIT, DAH TENTU WARTAWAN DIMAKINYA. GAYA PENULISAN SEPERTI INI BIASA KEPADA PENULIS NOVEL/CERPEN,. ITU TEKNIK BAGAIMANA IANYA DISENSASIKAN UNTUK MENARIK PEMBACA. 'SELAMAT DATANG' KE DUNIA PENULISAN UNTUK 'TANPA NAMA 22:50.

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN