Ahad, 21 Mac 2010

ISU 16 SEPTEMBER: ZAHRAIN BENAR, ANWAR TIDAK BERBOHONG?


Isu 16 September yang telanjangkan oleh MP BEBAS yang kini menjadi pujaan dan sanjungan MP UMNO itu memang ada kebenarannya. Manakala DSAI memang tidak berbohong dalam perkara ini. Kesilapan beliau cuma meninggalkan dewan dan tidak pula menafikannya semasa Zahrain membalunnya pada Sidang Parlimen tempoh hari.
Pembongkaran Zahrain itu pula bertempias ke MP UMNO yang tertelan air liurnya bila disebut nama2 mereka yang turut terlibat dalam komplot 16 September yang dirancangkan itu.
Isu 16 september yang dibongkarkan oleh Zahrain kini menjadi semakin kompleks. Pembongkaran Zahrain sebenarnya ADA CERITA DISEBALIK CERITA dan membabitkan banyak pihak yang berkepentingan dalam kerajaan.
Justeru, apa yang dirancangkan DSAI itu memang ada kebenaranya dan cuma Zahrain tidak menceritakan ISI CERITA keseluruhan. Nak tahu, sila klik DISINI untuk story selanjutnya. Wallahuaalam.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cite dah makin meleret2. Jika betul, ramai orang kerajaan yg terbabit. dalam kerajaan rupanya ramai yg talam dua muka. Najib keta hati2.

Tanpa Nama berkata...

MUHYIDDIN KATA ANWAR AKAN DISIASAT. BILA ANWAR DISIASAT RUPANYA NAJIB ADA TERLIBAT BILA NAJIB ADA TERLIBAT MUHYIDDIN AKAN KEDEPAN KERANA DIA TIDAK ADA KAITAN DENGAN KONFLIK TERSEBUT. JADI YG UNTUNGNYA IALAH MUHYIDDIN LAH. POLITIK MALAYSIA SEMAKIN MENARIK.

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN