Isnin, 2 Mac 2009

PENUNGGANG MOTOSIKAL YG TERLAMPAU..

Hallo..!! Bro.. Mana mahu pegi hah..?? Mahu pergi Dewan Undangan Negeri Perak kah ??

Dah agak lama aku tak baca emel yahoo aku, satu persatu emel aku buka tiba2 ada satu lagi emel baru masuk, peh..! bila aku buka je, gambar ni betul2 mencuit hati. Kalau benarlah bagai dikata seperti dalam gambar ni, rasanya tak sampai 10 minit, mahu terkoyak ketiak dibuatnya.

5 ulasan:

Biaqpila berkata...

Salam Bro,
Aku pernah jugak ikut konvoi motor besar ni zaman bujang dulu. Salah satu hobi hujung minggu la dulu.

Kalau ada geng pakai monkey bar ni, kita tak boleh follow belakang dia sebab bau hangit. Bukan bau ekzos,tapi bau ketiak. Hahaha...itulah kelebihannya.

kulatlapok berkata...

salam Biaqpilla...
Itulah pasal..kalau ada bulu ketiak siap berterbangan lagi.. aku pernah gak ikut konvoi ni gi singapura. tapi dok belakang aje.. punya lah kecut perut aku bila bab potong memotong ni.. aku tengok kat meternya pehh.... ngeri bro..sampai 160 -180 lari.. mcam nyawa aku dah tak ada. kering airliur dibuatnya..!

Kanggaru Bar berkata...

peliknya 'mongkey bar' ni ikut spek ke..?? camna boleh lulus lak cam tu gaynya bawak motor..sekali pandang memnag betul...MONGKEY

Tanpa Nama berkata...

motorbikenya warna diraja, ini mungkin kerabat diraja perak, anak buah sultan perak...

Cimpazee berkata...

nak tumpang pun takut..

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN