Jumaat, 12 Februari 2010

KAPAL SELAM YG TAK BOLEH SELAM

Kapal selam Scorpene buatan Perancis dengan kerjasama Sepanyol yang diperolehi negara ini adalah merupakan kapal selam tempur berenjin diesel antara paling canggih di dunia buat masa ini.
Tapi malangnya, kecanggihan yang dikatakannya itu tidak seperti yang digambarkan sehinggakan kapal selam tersebut tidak boleh menyelam atau gagal diselamkan.
Ini kerana kapal yang berharga berbillion ringgit itu telah mengalami kerosakan di sini biarpun belum setahun usianya dibeli. Pelik betul ATM ni, ada jet pejuang, enjinnya dihilangkan, ada kapal selam pulak, baru beli tak sampaipun setahun dah pun rosak. Kesiannn.....

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sebenar nya beli kapal selam tu pun rakyat tak faham... demi menjaga keselamatan negara atau menjaga poket pemimpin negara.... mana satu yang betul.

Tanpa Nama berkata...

Panglima Angkatan Tentera apa sal diam. Kelabu asap la tu atau nak cuci tangan sebab injin F5E hilang tu AG yang tolong cari kan dan kalau macam tu baik suruh AG Patail jadi Panglima Angkatan Tentera.
Jangan jangan AG Patail yang akan repair kapal selam navy ni.
Alahai... ATM...ni, macam mana nak jaga keselamatan negara. Elok lah pergi cuti kat Dubai.... Zahid Midi pun bolih buat banyak cerita lagi... yang TUDM beli kapal terbang tanpa injin tu tak nak buat cerita ke... sampai reput lah ATM ...

Pak Oncu berkata...

alaiiiiiiiiiiii nasib lah ,,,,

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN