Ahad, 21 Februari 2010

AKHBAR PERDANA JAJA KISAH 'HOMOSEKSUAL'??



Sebuah akhbar perdana sejak kebelakangan ini semacam galaknya menceritakan kisah golongan songsang. Dalam bulan (Februari) ini saja dua rencana mengisahkan tabiat sodomi telah dikeluarkan oleh sebuah akhbar yang dikatakan paling meloyakan. Penulis ni nampaknya begitu cenderung dan prihatin dengan gejala tabiat songsang masyarakat negara ini dengan dua kali artikelnya kisah yang sama telah disiarkan di sini dan satu lagi di sini . Mengikut dari pengamatan pembaca, tindakan akhbar ini dipercayai berikutan dengan prosiding kes DSAI yang sedang berjalan sekarang.
Tindakan penulis ini mungkin ada niat yang baik untuk memberitahu masyarakat tentang bahayanya tabiat budaya gay ini yang semakin menular dalam masyarakat negara ini. Mungkin juga ada niat disebaliknya akhbar ini begitu galak menyiarkannya kisah sodomi bagi mengingatkan kepada penyokong2 DSAI betapa bahaya jika ada pemimpin yang mengamalkan budaya gay seperti dalam artikelnya.
Namun begitu, apa gunannya kalau asyik menceritakan saja bahaya tentang budaya ini, sedangkan HAKIKATNYA KERAJAAN sendiri TIDAK MEMBENDUNGNYA budaya ini yang telah lama MENULAR DI DEPAN MATA SENDIRI.??

Tiada ulasan:

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN