Ahad, 24 Januari 2010

RAKAN BLOGGER BAKAL DIHERET KE MAHKAMAH??


Malam tadi masa tengah aku dok ghalit menonton berita TV3 (suku), tetiba je terpacul berita yang aku sendiripun dah terbaca dari blog ni. Lahni berita ni dah jadi semakin hangat. Nama blogger ni dah meletup. Satu Malaya dah ditebarkan oleh TV3suku. Walaupun rakan blogger ni dah buat kenyataan maaf secara terbuka di sini serta mengaku kesilapan dan keterlanjurannya adalah di luar norma kemanusiaan. Namun depa kata, kenyataan rakan blogger ni ibarat "nasi dah jadi bubur", "terlajak perahu boleh berundur, terlajak kata...." . Apa yang pastinya Sultan mereka telah dihina. Perasaan rakyat Johor telah terguris. Difahamkan beberapa repot polis telahpun dibuat oleh beberapa pertubuhan politik dan juga NGO di beberapa daerah seperti di Kluang, Segamat dan Muar. Keceluparan blogger ni pernah aku entrikan di sini. Wallahuaalam.

4 ulasan:

Pak Oncu berkata...

semoga AT mendapat balasan yg setimpal dgn keceluparan mulut nya,,,,, bersedia lah untuk di keroyok di dalam lokap nanti,, hahahahhahah

kulatlapok berkata...

salam Pak Oncu:

Tapi masa nilah jugak ada yg nak ambil kesempatan menangguk di air yg keroh. Masing2 semua nak tunjuk jaguh terutama mereka yg dalam calon BN untuk bakal YB PRU13.

Tanpa Nama berkata...

aduka taruna tak hebat, gutter malaysia lagi lahanat dari AT. Polis jangan tunggu lama.??

Tanpa Nama berkata...

aku nk sgt tgk nasib aduka bila memijak kaki di bumi JOHOR yg berdaulat lagi bermaruah tinggi.. polis JOHOR dh minta bukit aman utk bawa aduka ke JOHOR.. hahaha.. tunggu dan lihat sahaja.. terlajak perahu boleh undur.. terlajak kata?.. sendiri mau ingat la.. harap2 keluarga aduka terima aduka seadanya bila pulang dr JOHOR nanti..

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN