Khamis, 14 Januari 2010

AYO YO..!! 40,000 MACHA & MINACHI GHAIB..!!

Ayo yo..! Manyak tarak sangka punya, sejumlah 39,046 warganegara India "hilang" di sini selepas visa pelancongan mereka tamat tempoh.
Menurut daripada rekod Jabatan Imigresen, mereka tidak dapat dikesan mengikut anggaran yang dibuat pada Jun tahun lepas.

Kebanyakan 'macha' dan 'minachi' yang datang berduyun-duyun ke negara ini adalah pelancong India dari bandaraya seperti Bangalore, Mumbai dan Delhi tetapi yang banyak menimbulkan masalah menurut Jabatan Imigresen ialah mereka yang datang dari Wilayah Chennai.
Tapi aku rasa mereka semuanya bukan hilang tapi dah dapat kerja baik punya kat negara ini. Tengok saja kat restoran2 mamak, berlambak macha yg berkerja. Nak trest diaorang ni senang aje. Bila kita order lain dia hantar barang lain. Tu comfirm macha dari wilayah Chennai yang hilang tu.





Fulamakk..!! Ini betul2 possing maut punya. Tengok dalam gambar sebelah ni, bukan main bergaya lagi 3 orang macha ni dengan telefonnya. Orang Malaya kata, tak baik amik gambar 3 orang. nanti salah sorang mati atau hilang. Tulah sebab yang ramai sangat macha hilang kat Malaya ni. Tapi.. gambar ni aku kompius pulak, mereka ni sebenarnya macha ke bangla..?? hiks.. hiks ..hiks... betul-betul kompiuslah..!!

6 ulasan:

Kaki berkata...

Jika hendak tindakan yang berkesan, suruh je pihak tentera kita buat operasi. Censor semua
'macha' dan 'minachi' yang ada. Baru aman 1 Malaysia.

Mohd. Rizal berkata...

Assalam wbt.

Apa ulasan & alasan puak2 Hindraf?...

kulatlapok berkata...

Salam Mohd Rizal::

kumpulan itu telah "memperbesar-besarkan dan memanipulasi sepenuhnya seluruh situasi" membabitkan minoriti etnik India.

melayuangkat berkata...

Asslamualaikum anakku,

Patutlah hari tu Mak Cik order lain, lain pulak yang datang!! Terlangak-langak macam ketakutan sahaja.

Tu lah, orang India di Malaysia ni janganlah complain banyak sangat. Tengok saudara mereka, susah payah langar undang undang Imigresen nak sangat duduk di Malaysia. BerTerima Kasih sahajalah jadi rakyat Malaysia.

Kalau boleh mereka pun nak jadi rakyat Malaysia terus, tak mahu balik ke India.

kulatlapok berkata...

salam MAKCIK

iTULAH PASAL MEREKA SEBENARNYA TERUJA DENGAN KEMEWAHAN HIDUP DI MALAYA NIE. INGATAN PADA HINDRAF, JANGAN SENANG NAK JADI SENANG.

baginda® berkata...

carik kat kedai parpukari... sure jumpe yang ilang tu... hahahah

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN