Ahad, 11 Januari 2009

Alahai.!! Kesiannya AZWAN ALI, Dah Hilang Ingatan Ke..??

amboi..! amboi...! amboi...! AZWAN ALI.. kesian ko ni, ko ni macam dah hilang ingatan je..??

TERKEJUT betul aku bila baca bahasa Azwan Ali dalam laman blognya memang bahasa orang pendek akal! Bukan saja sanggup mencarut (baca DISINI...) tetapi tergamak pula menggunakan kata-kata kesat kepada seseorang. Hairanlah, kenapa orang macam Azwan yang kini menjadi pengacara untuk program siaran Astro, sudah lama dalam dunia hiburan, ada pendidikan tinggi dan berkelulusan undang-undang pula tu, tetapi boleh menulis menggunakan bahasa yang cukup menjijikkan dan memalukan seperti itu, seolah-olah seperti seorang selebriti yang tidak bertamadun! (ulasan wartawan DISINI...) Alahai..Azwan kesian betul kat ko ni.. kenapalah ko tak sehebat abang ko ...?? kesiannnn.........
Kulat: Program Amboi, Amboi, Amboi nya di Astro tu pun mengundang rasa KEMELUATAN yang teramat sangat daripada penonton. Apa tidaknya, dari awal rancangan, skripnya asyik provok orang saja............

13 ulasan:

Unknown berkata...

Secara tak langsung sdr juga telah mengiklankan blognya yang merapu tu.

Harimau-Menaip berkata...

Den ingat den sorang je baca blog dia semalam.

Bro., dia tengah gila menyaman orang tu...

melayuangkat berkata...

Assalamualaikum anakku Cendawan Melayu,

Memang macam macam ragam manusia di dunia ini. Adakah lagi rancangan tv Azwan Ali ni? Mak Cik dah lama tak tengok show dia, tak ada masa.

Tapi yang peliknya show macam ni atau blog macam nilah yang ramai peminatnya dibandingkan dengan blog blog yang ada 'isi'.

WaAllahuAlam.

Tanpa Nama berkata...

AKU BENCI PEKIDA aku ada alami sendiri dengan mereka ini.
aku dari kg laloh kuala krai kelantan, budak pekida sini memang samseng, boss nya usop pahi memang kaki samseng, yusni lagi teruk, brahim boyo, awi tok awang kekcok, suha ini sebahagian yang aku boleh sebut, tapi ramai lagi lah, mereka ni semua kaki pukul, tarik kereta, peras ugut orang, curi kereta, kaki mabok, buat kacau kedai kopi, bawa kereta laju dalam kampong dan macam macam lagi lah memang teruk pendek kata keselamatan kampong memang terancam, pk la boss pekida

kulatlapok berkata...

salam Blogger:

Terima kasih menitip ke Cendawan Malaya:

1. Mountdweller: Sekurang2nya Blognyanya itu menyatakan kebenaran dirinya yang sebenar.

2. Harimau-Menaip: Akupunn heran betul samadia ni. Semua rakan artisnya dia cop x betul. Rasanya dia merapu pasal tak dapt job kot.??

3. Makcik Budiman: Makcik kalau tak tengok dia punya showpun tak rugi. Tak ada yg membawa kebaikanpun.

4. Tanpa Nama 20:47: Apapasal Bro ko ni salah postlah. Cerita PEKIDA tempat lain. Tapi x pe terima kasih kerna membaca entry aku.

Tanpa Nama berkata...

aku tertanta-tanya sendiri.. Di manakah URL Blog Azwan Ali? Nak jugak aku baca dengan lebih lanjut, btul ke apa yg diperkatakan..

Tanpa Nama berkata...

Laa blog mengata orang ke?

Laa hai mengata kat Roslan Shah
tapi tak sedar sama-sama berebut anak ikan hahaha

Azwan Ali tu kan ke wanita jadian..
bila Roslan shah yang dapat bonzer tu dia tak puas hati la plak.. hahahha

Tanpa Nama berkata...

saya rasa dia ni mcm "sinting" tak betol!!!apa dia kata kat brunei darussalam orang ramai minat kat dia!!dia tak tahu ke??kat brunei lah banyak peminat mawi.saya ni pun orang brunei tau tak???kalau lah dia mcm ni,mmg sahlah dia ni "gunting dlm lipatan" benci saya ngan azwan ni.msa dtg kt jmputan mawi,bukan main baik kasi ucapan,dah tu ktuk1x la pulak!!!patot lah ziana zain tolak cinta dia,kalau tak mesti bapak ziana kena heart attck!!!

Tanpa Nama berkata...

Salam sedara cendawan...

Den masih ingat lagi mase dia jadi pengacara Muzik2 belasan thun yg lepas...

Ok je...

La ni, dah "kona ke arah lain" plak...

Klu dh putus cinta menonggeng tu, wat2 la ingat kat ALLAH,blaja2 la redha...Rmi lagi perempuan yg leh dijadikan isteri....

kay berkata...

ya.. saya baru baca blog mamat songsang ni... bahasa dan ayat... subhanallah...
dia ni, sewel gaknye..ke sengal... maki hamun org, mcm dia je yg bagus, si mulut lazer... bg title pd diri sendiri,, eee... pelik la jantan songsang sekor ni...

Tanpa Nama berkata...

siapa budak sewel ni?

Tanpa Nama berkata...

aku ada baca gak blog dia...betapa teruk ny mentaliti dia,tulis macam org xda ilmu...aku pn bukan cari bloig dia,tapi terjumpa kt blog member so try r buka tgk...hmmm mmg xde moral langsung,ciap gtau g pasal anak ikan dia...ish2...

kulatlapok berkata...

salam Tanpa Nama 01:06 14 Julai

Kekadang Ilmu yg tuhan bagi jika tidak diamalkan, Ilmu itu akan melaknatkan dirinya sendiri. Wallahuaalam.

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN