Isnin, 30 November 2009

Saya Amat Mencintai Fatine, Auwww..! Tak Rela I You....!!

"Bukan kehendakku jadi begini......" Mohammed Fazdil Min Bahari, dengar namanya saja kita dapat bayangkan suatu nama yang gagah dan macho untuk pemilik yang empunya nama. Tapi sayangnya auwwww.!! tak rela I you.... !!

Kusangka Intan rupanya Kaca. Kusangka Tino, rupanya Jante.....alahai inilah warna-warna dunia akhir zaman. Walaupun kita semua tahu, Allah SWT yang menjadikan alam semesta dan menghidupkan segala kehidupan mahluk di dunia ini, malah sejak lahir, kita dingatkan bahawa Allah itu MAHA BERKUASA DAN MAHA BERKEHENDAK, namun bukanlah tabiat kaum Lut yang harus kita persembahkan.

Nama manjanya Fatine, seorang jurusolek bakal dihantar pulang ke Malaysia kerana tinggal lebih masa di Britain. Sekembalinya nanti seluruh masyarakat Islam negara ini tertunggu-tunggu apakah reaksi dan tindakan badan-badan yang bertanggung jawab khususnya Penasihat-penasihat agama atau Menteri yang diamanahkan menjaga kepentingan agama Islam di negara ini (Menteri Jabatan Perdana Menteri). Apakah tindakan dan reaksi mereka terhadap pengamal tabiat kaum Lut ini? Sama-samalah kita tunggu dan lihat..!! Wallahuaalam.

4 ulasan:

Harimau-Menaip berkata...

Diorang "main pedang" ke bro? Bengong.

armouris berkata...

info tentang pertukaran jantina kat sini - Kekeliruan Identiti Jantina

armouris berkata...

info tentang pertukaran jantina kat sini - Kekeliruan Identiti Jantina

alfaberlian berkata...

kalau dia mai jumpa ngan aku nanti aku sula macam hukuman semerah padi

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN