Ahad, 28 Jun 2009

AKHBAR KOSMO ANJUR 'PARTI SELEBRITI' ALA-MAKSIAT?

Bagi kebanyakan orang, bukan mudah untuk mendapat peluang bertemu, bermesra dan menjamu selera bersama artis-artis terunggul tanah air selain daripada dapat menjamu mata melihat tubuh2 gebu artis Melayu Islam yang separuh terdedah dibahagian dada. Namun, tidak kepada 150 pembaca bertuah Kosmo! apabila mereka diraikan dalam Parti Selebriti Kosmo! - One Drop Perfumes 2009 yang dilangsungkan penuh bergaya di Hotel Sheraton Imperial semalam. Itulah berita dari Kosmo disini yang merasa bangga menyiarkan serta dapat menganjurkan sebuah parti ala-maksiat untuk rakyat negara ini yang mana majoritinya yang terlibat ialah bangsa Melayu yang beragama Islam. Kepada pemimpin2 agama negara ini atau apa saja agensi2 yg berwajib, ayuh janganlah tidur atau buat2 tak pandang dengan masalah sosial ini. Atau apakah pemimpin agama negara ini turut juga terhibur dengan parti sedemikan rupa? Wallahuaalam.

Seorang artis Melayu dengan pakaian separuh terdedah bangga bergambar dengan peminat2 mereka.

Inilah pakaian yang mereka tonjolkan dalam program Kosmo dekatkan mereka dengan peminat, berjaya mencuri perhatian peminat mereka untuk 'menjamu mata' dengan pakaian mereka yg separuh terdedah.

5 ulasan:

khusairi talib berkata...

Kulatlapok pun ada di parti itu ke? Dapat juga you cuci mata ye?

Tanpa Nama berkata...

wooohh...!!! Ini namanya MELAYU TULEN BANGSA MALAYA. MELAYU ISLAM HADHARI. MELAYU MESTI MAJU KEHADAPAN BUKAN KETINGGALAN KE BELAKANG. ASYIK NAK BERTUDUNG HARI2, APA BARANG BRO..??

kulatlapok berkata...

salam YB. Khusairi,

Itulah i ingat nak gi cek mata kat kedap optik, tapi singah jap kat Hotel Sheraton Imperial, mata I terus je jadi terang. Yang lebih terang lagi bila baju artis yang bernama REBECA NUR ISLAM, sedap namanya tu. Bajunya kalu you nak tau, hanya melekap didepan je macam salut buah nangka. Kesian duit banyak tapi tak cukup kain.

Wak Jawa berkata...

Tanpa nama 07:28

you memnag perihatin terhadap bangsa yuo sendiri. (agaknyalah). Nasib baik aku bukan Bangsa Melayu. apapun hidup melayu, pedulikan apa yg diaorang nak kata. yang penting Melayu mesti Maju ke hadapan.

Master Yoda berkata...

Geng2 Sister In Islam takde ke kat parti tu?

Mane tau nak tumpang semangkok tuk gelemor..

Kah kah kah

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN