Jumaat, 25 September 2009

DUN BAGAN PINANG: UMNO TERUS JADI PENING

Ketua Pemuda Umno Bahagian Telok Kemang Mohd Faizal Ramli tetap mempertahankan keputusan perwakilannya untuk menamakan Tan Sri Mohd Isa Abdul Samad sebagai calon Barisan Nasional (BN) bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Bagan Pinang Oktober ini.

Namun di peringkat negeri dan pusat, mereka masih tercari-cari calon yang menepati kehendak pucuk kepimpinan parti. Apatah lagi isu calon ini juga mendapat perhatian dari mantan Perdana Menteri yang telah memberi mesej yang jelas agar UMNO perlu berhati-hati dan menilai semula calon yang telah mencetak landskap 'rasuah' dalam perjuangan parti.

Walaupun pada amnya DUN Bangan Pinang ini tidak menjadi masalah kepada BN/UMNO tetapi kegagalan hampir semua PRK membuatkan UMNO tidak boleh mengambil mudah dan itulah sebabnya UMNO kini terus ,jadi pening untuk meletakkan calon yang benar-benar menepati kreteria yang dikehendaki oleh pengundi sekaligus ianya dapat menafikan harapan tinggi dari Pakatan Rakyat untuk melakarkan sejarahnya menakluki di DUN Bagan Pinang pada Oktober ini. Wallahuaalam.

Tiada ulasan:

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN