Ahad, 25 Julai 2010

UMNO SOAL, UMNO JAWAB..KA KA KA TERSANGATLAH GELINYA

video

Isu perpaduan Melayu memang sengaja dipropagandakan oleh pihak UMNO. Lihat saje program soal jawab dalam TV3 yang disiarkan pada 21 Julai, yang tetamunya ialah Lokman Adam seorang 'X PKR' yang kini telah kembali menjadi ahli UMNO telah diwawancara oleh Dato Manja Ismail, orang kuat akhbar penjuak parti UMNO.

Program tersebut dilihat Lokman Adam lebih banyak menghentam matan bossnya Anuar Ibrahim daripada menjurus kepada soal perpaduan yang dicari. Program soal jawab dalam TV3 ni tak ubah seperti UMNO syok sendiri, iaitu UMNO SOAL, UMNO JAWAB....ka ka ka ka ka apa nak dikatakan..!! dah tak ade modallah tu......

4 ulasan:

Isa berkata...

Salam,

Jangan katakan modal ide... modal kewangan pun dah pupus... tunggu masa jer tu... kain kapan dah beli..???

Tanpa Nama berkata...

umno lebih baik dari pas...pas tiada kualiti.

Bingai @ Bangang berkata...

Bagaimana yang sendiri soal tapi sendiri pun tak tau jawapannya?

"macam aku yang bingai"

IKYS di TendangTerajang

Tanpa Nama berkata...

kalau wa, mana2 bekas x pkr ianya lebih teruk dari ahli UMNO yg sedia ada, namun untuk dapat sokongan, UMNO terpaksa menatang mereka semula. siapa banggang UMNO ke bekas XPKR?

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN