Ahad, 2 Januari 2011

ISU AURAT: USTAZ JAMIL KHIR BAHAROM YG KONGKALIKONG

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Jamil Khir Baharom berkata orang bukan Islam termasuk ahli politik tidak dihalang memasuki masjid tetapi adabnya seperti etika berpakaian perlulah dihormati. Beliau mengulas tindakan anggota Parlimen Serdang Teo Nie Ching yang berpakaian ketat ketika bersenamrobik di perkarangan Masjid Taman Cheras Jaya, Balakong, Selangor baru-baru ini, dengan tegasnya beliau berkata di sini .

Jamil Khir menegaskan "sepatutnya semakin kita masuk ke dalam masjid tu semakin mendekatkan kita dengan Islam, semakin faham dengan Islam. Tapi apa yang berlaku ini terbalik, semakin masuk semakin nampak tak faham, semakin menyakiti orang lain."

Rupanya Pak Jamil selama nie....Ustaz KONGKALIKONG je rupanya. Cakap tak serupa bikin. Buat teguran berpilih-pilih. Sayang Pak Jamil ni, BERANI BUKAN KERANA BENAR. Kalau tidak kenapa beliau tidak berani menegur Wanita Pertama Malaya seperti dalam gambar di atas yg terang2 tidak menutup aurat dan melanggar peraturan dalam masjid ?? Macamana Pak menteri Ugama kita??

Tiada ulasan:

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN