Khamis, 5 Ogos 2010

MELAKA BAKAL DAPAT RAMAI ANAK ANGKAT DARI SEKOLAH MENGANDUNG

Gambar nie wa cilok dari blog nada rakyat (jangan marah bro amik tanpa pengetahuan). Tengoklah gelagat pelajar Melayu yang comfirm menganuti agama Islam dengan bangganya menunjukkan simbol lucah. Mungkin mereka sekarang sudah boleh berbagga kerana kerajaan sekarang khusunya kerajaan negeri Melaka telah mewujudkan SEKOLAH MENGANDUNG.
Justeru mereka rasa kalau mereka dah atau tersengaja megandung, pelajar2 perempuan nie akan terus melanjutkan pengajiannya dalam jurusan mengandung ke SEKOLAH MEGANDUNG di Melaka. Kerajaan negeri Melaka patut berasa bangga bakal dapat ramai ANAK ANGKAT hasil dari pelajar2 yg tersengaja mengandung. Syabas kerajaan negeri.

5 ulasan:

Biaqpila® berkata...

Salam Bro Kulat,
Ni gambaq ibu2 yang baru lepas bersalin kat Sek.Men.Bersalin Jasin (SMBJ)..kehkehkeh!!!

Lagi satu nak bg tau hang,
Td aku klik blok hang,dia keluar warning ni:

Warning: Visiting this site may harm your computer!
The website at kulatlapok.blogspot.com contains elements from the site pemudabesut.blogspot.com, which appears to host malware – software that can hurt your computer or otherwise operate without your consent. Just visiting a site that contains malware can infect your computer.
For detailed information about the problems with these elements, visit the Google Safe Browsing diagnostic page for pemudabesut.blogspot.com.
Learn more about how to protect yourself from harmful software online.


Blog aku pun kena hari tu,lepas aku keluarkan pemudabesut.blogspot.com
dari bloglist baru ok...

kulatlapok berkata...

Biaqpila: TQ your Info, kena berhati-hati. nanti jangan lupa lawat anak2 angkat orang Melayu kat Jasin.

Tanpa Nama berkata...

anak tu nanti bakal dilelong pulak kepada pasangan yg x ada anak..

joecharlie berkata...

Inila STRATEGI tambah undi BN kelak hamPAS penjilat DAPig kena fikir juga kalau mau menang PRU lepas Anwar Airmani Djubur Saifuli dipenjarakan?

Tanpa Nama berkata...

bagu bagus hidup anak Melayu..dibawah kepimnan UMNGOK.. inilah hasil perjuangan mereka selama 50 tahun. Banyak program hiburan yg menjurus kepada trejadinya anak buang anak adalah hasil perjuangan UMNGOK. Kini mereka pula bangga dengan penubuhan sekjolah tersebut bermakna mereka setuju dengan penzinaan yg berleluasa. Al-Quran jelas menyatakan kebanyakan ayat yg diperturunkan adalah menjurus kepada pencegahan. Hari ini pencegahan tiada malah kelab2 hiburan tumbuh macam cendawan di Melaka.

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN