Khamis, 28 Ogos 2014

PKR DAN DAP KEKAL SATU NAMA, PAS TETAP HANTAR 2 NAMA...

PKR DAN DAP TETAP DENGAN KESEPAKATAN MEREKA DENGAN KEPUTUSANNYA KEKAL SATU SAHAJA NAMA CALON MB SELANGOR IAITU MAHU JUGA  KAK JIJAH MENGETUAI PENTADBIRAN SELANGOR YANG BARU. MANAKALA PAS SEOLAH-OLAH TELAH MEMBUAT PUSINGAN DI SINI SETELAH MENERIMA TITAH SULTAN YG MAHU LEBIH DARI 2 NAMA. SEBELUM INI PAS TELAH SEPAKAT (PAKATAN) DENGAN BERSETUJU KAK JIJAH ADALAH CALON TUNGGAL MB SELANGOR. 

P/S..Awas..!! PAS sudah mula main tarik tali...

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tuhan akan menghukum mereka mereka ini yang diibarat berdusta kerana mungkin ada niat jahat tersirat setelah bersetuju dan kini berdolak dalih untuk sesuatu ganjaran yang nak dicapai. Andai kata jika Ustaza Fadil Noor masih hidup dan jadi presiden tak akan berlaku perkara ini. Sebabnya dia jujur terhadap setia kawan dan mengkotakan kata setelah persetujuan dibuat. Bukan macam sekarang, bila tersepit baru merasa. Dalam keadaan selesa timbul lah ego yang diri rasanya dapat kontrol PAS. Apa parti islam macam ini, tak punya pendirian tetap. Tak usah berpolitik jika menyusah kan kawan seperjuangan.

kulatlapok berkata...

salam Tanpa Nama - secara dasar mereka hanya berjuang semata2 untuk menumbangkan BN/UMNO tetapi tiada asas yg jelas mereka dpt bersatu membina kerajaan campuran jika tiada keikhlasan dan salaing mencurigai anatara satu sama lain serta ego membezakan parti siapa yg lebih hebat. wallhuaalam

kulatlapok berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN