Jumaat, 9 September 2011

MB JOHOR MEBANGGANGKAN DIRI SENDIRI

Kenyataan Menteri Besar Johor, yang melabelkan Mat Indera adalah seorang pengganas seolah-olah MENBANGGANGKAN dirinya sendiri. Pelik dan hairan buku yang diterbitkan oleh kerajaan negeri yg mana prakatanyapun dari dirinya sendiri tetapi seperti tidak tahu hasil kandungan buku tersebut seperti di sini..


Rupanya selama ini beliau sendiri tidak tahu apa yang dia lakukannya dan apa hasil kandungan buku tersebut. Beliau sebagai Menteri Besar sewajarnya ambil tahu kandungan dalam buku itu kerana ia diterbitkan oleh kerajaan negeri. Ia memperlihatkan satu KEBODOHAN seorang pemimpin negeri yg tidak wajar diucapkan dan ini cukup memalukan. MB Johor itu sepatutnya hanya perlu mengatakan kandungan dalam buku itu "ADALAH PANDANGAN PENULIS DAN TIDAK MEWAKILI PENDIRIAN KERAJAAN NEGERI".


Kenyataan beliau itu terang-terangan boleh menjatuhkan kredibilitinya sebagai pemimpin Umno, dan negeri Johor. Mungkin inilah tanda-tanda kariernya sebagai MB Johor bakal berakhir setelah bintangnya sejak akhir-akhir ini agak pudar dan beliaupun sudah tidak popular lagi dari kacamata kepimpinan UMNO pusat yg suatu ketika dulu (era Pak Lah) nyaris tidak dilantik sebagai MB Johor.

2 ulasan:

merbok berkata...

mintak mahap laa tuan, ada ka pemimpin dari umno yg cerdik??

kulatlapok berkata...

ini namanya cara2 bagaimana nak menyelamatkan diri...

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN