Khamis, 13 Mei 2010

ADAKAH SI SAIFUL DIKOREK JUBURNYA SEPERTI INI?

Gambar video di atas adalah merupakan pemeriksaan lubang jubur menggunakan kamera atau dipanggil 'colonoscopy'. Kamera optik akan dimasukan ke dalam lubang jubur individu itu untuk melihat dengan lebih jelas keadaan permukaan dubur luar dan dubur dalam sehingga kepada usus besar. Adakah pemeriksaan seperti ini dilakukan terhadap handsome boys, si Saiful Bukhari yang mengemut selama dua hari menyimpan air mani DSAI?

Prosiding perbicaraan LIWAT PART 2 DSAI kini semakin menarik perhatian masyarakat bilamana cerita2 baru mula terbongkar. Antara yang paling menarik ialah sebelum membuat laporan Polis, rupa2nya si Mat handsome ni telahpun membuat perjumpaan awal dengan beberapa individu yang mana kesemuanya adalah MUSUH POLITIK DSAI sendiri.

Antaranya pertemuannya dengan ACP Rodhwan Mohd Yusof (sekarang SAC 1) dan kemudiannya dia membuat panggilan telefon kepada Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan sehari sebelum kejadian berkenaan. Yang paling menariknya ialah pertemuannya dengan orang yg memang sedang 'mengantuk disorongkan bantal', orang yang dikatakan sedang menunggu isu seperti 'pucuk dicipta ulam mendatang' iaitu yg kini telah menjadi musuh ketat DSAI, bekas Ketua Pemuda PKR, EZAM MD NOR (yang mendakwa layak diberi jawatan Senator) di Rawang, sehari selepas kejadian berlaku ( 27 Jun) bagi mengadu kepadanya berhubung “penganiyaan” oleh Anwar.

7 ulasan:

melayuangkat berkata...

AstagfirullahAlAzim!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

tak ada air manipun?? TAHI SISAIFUL ADALE..... HE HE HE

Hijat Panjang... berkata...

apa susah...si saifool amalkan minuman KACIP MAK TIMAH power root...tunang dia bagi tips camtu...bleh kemut 2 hari 2 malam...kah kah kah kah...kentut pun bunyi nyaring saja...KACIP MAK TIMAH kan perapat...??? kah kah kah kah kah kah kah kah....keraih perot..arrrrrrrr

Tanpa Nama berkata...

pon..pon..pon..bunyinya kalu dia kemut 2 hari dia punya kentut mestilah nyaring bunyinya Hijat oiii..!!

kulatlapok berkata...

salam Makcik,

Tak perlu terkejut, kalu kat sepital perkara dah jadi biasa. Inilah kaedah klinikal untuk melihat bahg. dalam dubur.

kulatlapok berkata...

tak ada nama 19:47

Bukan kata tahi segala isi perutpun boleh nampak. Tapi AIR MANI DAH CAIR, IDAKLE NAMPAK.

kulatlapok berkata...

SALAM hIJAT pANJANG DAN TIDAK BERNAMA 23:32

KALU DAH MASUK BENDA TU, BUNYI KENTUT DAN TAK BERAPA NYARING , BUNYI ANGIN PSTSSSS...ADE LE..

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN