Khamis, 20 November 2008

"WANITA TAK ADA ANU DICELAH KANGKANGNYA" KATA NAIB CANSELOR UM

Datuk Rafiah: Bekas NC UM
"Sometime i can get very rude, just because we are women, and we don't have that thing between the legs so we are not good." Dalam bahasa Melayunya "kadangkala saya boleh menjadi biadap, hanya kerana kami wanita dan kami tidak ada benda itu di celah kangkang, maka kita tidak bagus," kata Rafiah bekas Naib Canselor Universiti Malaya yang tidak disambung perkhidmatannya. Datuk Rafiah Salim menjadi berang dan terhina kerana beliau hanya dimaklumkan tidak akan disambung kontrak dalam masa lebih kurang 48 jam sahaja. (baca seterusnya dari rakan blog - ajeem.....klik sini)

KULAT: No komen, bab2 perlantikan ni terpulanglah kepada menteri yang bertanggungjawab mengendalikannya. Ada kalanya prestasi kita juga menjadi peranan untuk terus kekal selesa di atas. Kalau tidak..... setitik peluh yang dicurahkan, sedikit pun tidak akan dihargai.. Wallahualam.

8 ulasan:

Ajeem berkata...

kulat,terima kasih banyak2...budimu akan ku kenang...hehee...

advanc berkata...

wut? perempuan ni da slh fikiran!,
bkn sbb x de benda tu.. lg pulak.. lelaki mne x ske perempuan?

mgkin sbb dia lesB* =D
lg pulak.. Memang da Pencen jd kene la tamat perkhimatan.

kulatlapok berkata...

salam:

1. Ajeem: Terima kasih, Saya rasa bertuah dapat menemui blog sdr. Banyak lagi maklumat yg boleh saya creatkan dari post sdr. Terima kasih sdr memnag seorang penulis yg hebat.

2. advanc: Walaupun setinggi mana pun ilmu yg kita ada, namun manusia tidak dapat lari dari sifat kelemahan.

Unknown berkata...

Salam sdr. kulat,

Impresion pertama saya ialah "Orang yang beremosi macam ni, layakkah di sambung kontrak jadi NC?.

Tidakkah dia nilai kejayaannya dulu sebelum mencaci dan mencarut orang lain? Di tahap manakah UM sekarang ini di ranking dunia? Berapa lama lagi masa diperlukannya untuk menampakkan kejayaan?

Macam sdr. kulat katalah, cermin-cermin pretasi dirilah dulu!

Ajeem berkata...

pujian saudara terlalu tinggi nilainya bagi saya dan saya tidak layak menerimanya.apa pun,terima kasih banyak2...

Tanpa Nama berkata...

Salam Saudara Kulat,

Dalam bab ini saya menyokong penuh perempuan ni ditamatkan perkhidmatannya. Bagi saya, beliau gagal membuat reform di UM.

Salam takzim

Joe Rock berkata...

sebagei mat saleh saye hanye ketawe kelucuaen melihaet kelawakan badut2 dari bangse yang lawak zaman berzamen..apa nak jadilah dengen bangse melayu ni ye?aken pupos kerane kebodohennya?moron stupid!

kulatlapok berkata...

salam PENEMBAKTEPAT:

SALAH SATU USAHA YG BAIK. TQ

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN