Isnin, 14 November 2011

LEMBU PUNYA SAPI SHARIZAT YG DAPAT NAMA

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mendapati ada asas untuk mendakwa isu projek lembu Perbadanan Fidlot Nasional (NFC) milik keluarga Menteri Pembangunan Wanita Datuk Shahrizat Abdul Jalil di sini dan menyerahkan kes tersebut untuk disiasat Polis Diraja Malaysia (PDRM).


Menurut suruhanjaya itu, keputusan itu dibuat setelah merujuk kepada bahagian perundangan dan pendakwaannya yang mengaklasifikasikan aduan yang diterima bawah kesalahan Kanun Keseksaan. Kes tersebut dilihat para pemerhati politik adalah sangat serius dan sehingga kini tiada ulasan langsung dari pemimpin kanan UMNO mahupun BN untuk mempertahankan isu pembelian kondo melaikan hanya Ketua Pemuda, KJ dan Menteri Pertanian, Noh Omar sahaja yg bersuara mempertahankannya.


Sikap membisu Ketua Wanita UMNO, Shahrizat sehingga kini belum lagi bersuara mempertahankan penglibatan keluarganya boleh mendatangkan prasangka yang berlarutan oleh rakyat. Malah sehingga kini seluruh ahli Wanita Umno juga terus membisu dengan skandal NFC yang melibatkan ketuanya itu.

Tiada ulasan:

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN