Sabtu, 17 April 2010

3 ANAK BEGHAIM DI HULU SELANGOR. BN BAKAL TERIMA UNDI PROTES

Semasa penamaan calon pagi tadi ramai yang tak perasan rupanya ada tiga anak Beghaim yang menjadi tonggak parti PKR bagi menghadapi PRK P094 Hulu Selangor.
Tiga tonggak tersebut iaitu Anwar Ibrahim, Khalid Ibrahim dan calon PKR iaitu Zahid Ibrahim. Mereka bertiga dijangka merancang beberapa strategi bagi memastikan Parlimen Hulu Selangor kekal di tangan PKR.
Sementara itu penamaan calon hari ini juga memeranjatkan ramai pemerhati apabila dua calon BEBAS yang muncul adalah merupakan dari penyokong kuat BN sendiri iaitu dari UMNO dan MIC. Kemunculan mereka menunjukan ada petanda awal bahawa BN menghadapi krisis dalamannya di Hulu Selangor. Situasi ini memberi persepsi awal bahawa BN bakal menerima undi protes di kalangan penyokongnya sendiri.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tiga anak beghaim yg jadi tiga abdol. yg dua orang tu jadi barua dsai, dsai yg untung. bodoh betul yg dua orang anak beghaim tu.

Tanpa Nama berkata...

aku ada dengar zahid tu kaki botol, tapi aku tengok lak ada pemimpin umno kaki JUG MINUM tak pakai botol lagi.

Org Hulu Selangor berkata...

Daripada undi org kapir lebih baik aku undi melayu Islam . Pada aku lah , kalau aku meninggal pun , org kapir tak boleh jadi imam solat jenazah dan bacakan talkin untuk aku . Terpulanglah pada korang yang nak sangat kapir jadi imam korang !

Tanpa Nama berkata...

ORANG HULU SELANGOR

INGATKAN PENGUNDI MELAYU JANGAN SALAH UNDI NAMANYA MACAM MELAYU. KATANYA MEREKA KINI PANGGIL NAMA SINGKATAN CALON BN KAMAL AJE..

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN