Rabu, 3 Februari 2010

SODOMI: SAIFUL SEMACAM ADA RELA DLM PAKSA??

Selepas keluar dari bilik air, Si Saiful nampak DSAI hanya bertuala sahaja sedang duduk di hujung penjuru katil sedang menunggu beliau untuk diajak ehem..ehem.. dan Si Saiful kata diapun bertuala juga di sini?? Auuwww...!! Tak rela I you..!
Dari cerita si Saiful ni, nampaknya dua insan ni macam dah stanby. Nak kata paksa tapi boleh pulak bertuala je. Nak kata rela tapi dah dijadikan kes pulak? Hiks..! pening dan musykil story sodomi Si Saiful ni. Rela ke paksa ke? Apapun kes yang di anggap berprofail tinggi ni dah pun ke mahkamah dan yg hanya nak dengar ialah pertuduhan dan penafian. Namun di sini ada fakta penting yg perlu kita renungi bersama.
Tapi kebiasaannya banyak kes2 yang melibatkan rogol atau sodomi ni adalah bergantung kepada sifat terima dan tolak. Ianya ibarat orang memasukan benang dalam jarum. Perbuatan ini memerlukan sifat kerjasama antara dua tangan iaitu satu tangan memegang jarum dan satu tangan lagi memegang benang yang siap untuk dicucuk pada lubang jarum. Benang itu pula biasanya dihisap sedikit dengan air liur agar ianya basah dan tegang supaya mudah untuk disodokan pada jarum yang sedia berlubang itu.
Kalau kita fikirkan pada akal, iaitu tanpa kerjasama kedua-dua tangan tadi adalah mustahil benang yang basah lagi tegang itu tadi boleh dicucukan pada jarum yang sedia berlubang itu. Tapi jika kedua-dua tangan tadi memainkan peranan, dengan mudah je benang tersebut disodokan pada jarum tersebut walaupun lubangnya yg agak sempit. Lu fikirlah sendiri..!! Wallahuaalam.

5 ulasan:

Harimau-Menaip berkata...

Payah nak bayangkan tu bro..taik den yang cinonit tu pun payah nak kuar...walaupun diteran.

Gilo dah dunia ni bro...

Tanpa Nama berkata...

manusia apa ni?cari makan?asar dah nak masuk rogol2 apa lagi..bila seipol mandi hadas besar?nak solat mesti basuh kotoran di dubur dan qubul..species ni tak solat ke?jadi bila masa jabatan kimia dapat air mani di dubur dia?

Tanpa Nama berkata...

pehh... nampak macam jantan handsome gagah perkasa. dengan orang tua pun tak terlawan. Tapi pelik sikit air mani DSAI bertakung kat anu saiful sampai 2 hari tak kering2?? Apa si saiful nipun tak berak2 ke??

Tanpa Nama berkata...

dari pengkuannya, dah kena sondol beberapa kali, tapi yg tarikh 26 hb tu baru dia rasa tak berapa sedap sebab anu DSAI tak berapa naik, tu yg dia fedup terus buat laporan polis.

hijabul crewz berkata...

salam ziarah semua...

saya pun rase macam dia rela jee...tu pon kalau betul la citer dia...

Ada masa ziarah la blog ana k...

salam perjuangan !

Malaysia oh Malaysiaku


RAKYAT YANG BERHAK MENERIMA PEMBANGUNAN